🚨Uwaga: kończymy działalność w Polsce. 26 kwietnia to ostatni dzień na składanie zamówień! Po tym terminie kontakt z obsługą klienta będzie oczywiście wciąż możliwy.🚨

Uczciwe ceny

Chcemy, aby KoRo stało się numerem 1 wśród dostawców trwałej żywności w Europie - bezpośrednio od producenta do konsumenta.

Nasza historia zaczęła się od prof. dr Faltina znanego ze swojej książki „Kopf schlägt Kapital”. Traktujemy go nie tylko jako inspirację, ale również uważamy go za ojca założyciela naszej firmy. Jego podejście, koncepcje i pomysły dotyczące zakładania firmy były dla nas kluczowe podczas tworzenia KoRo. Jakiś czas temu mieliśmy okazję spotkać się z nim po raz pierwszy i zdać mu kilka pytań w trakcie wywiadu.

Na tej podstawie wyszczególniliśmy 5 podstawowych zasad, którymi kierujemy się w naszej działalności i które wpływają zarówno na naszych dostawców, jak i konsumentów:

1. Jakość

Jakość jest naszym najwyższym priorytetem. Chcemy, aby nasi klienci byli zadowoleni i dlatego przykładamy dużą wagę do kwestii takich jak smak, wygląd, składniki, ekologiczne uprawy oraz wiele więcej. W tym celu na przykład nie używamy siarki w naszych suszonych owocach, a mimo to nadal możemy zagwarantować, że mają one długi okres przydatności do spożycia (aż do 12 miesięcy).

2. Krótkie łańcuchy dostaw

Naszym celem jest kupowanie produktów bezpośrednio od rolników. Zaczynamy od jednego produktu w handlu hurtowym, aby sprawdzić częstotliwość i jego znaczenie na rynku. Jeśli okaże się, że na dany produkt jest duży popyt, pracujemy nad skróceniem łańcucha dostawy tego produktu.

W ten sposób dowiadujemy się znacznie więcej o produkcie i mamy możliwość udokumentowania jego procesu produkcyjnego i zaprezentowania go na naszej stronie. Ponadto wspólnie z naszymi rolnikami możemy dalej rozwijać i ulepszać nasze produkty w kwestiach takich jak wilgotność produktu czy okres trwałości.

Informacja zwrotna na temat produktów jest także niezwykle ważna dla naszych rolników. Konsumenci są zazwyczaj bezlitośnie szczerzy, a bez tego tak naprawdę nie dałoby się ulepszać produktów. Jako firma wzmacniamy nasze relacje handlowe i jesteśmy w stanie zbudować dużą sieć dostawców w celu zapewnienia rolnikom oraz konsumentom platformy, na której możliwa jest bezpośrednia wymiana produktów.

3. Duże opakowania

Dla nas wysyłanie małych paczek przez Internet nie ma większego sensu. Jeśli chodzi o produkty, których i tak regularnie używasz w swojej kuchni, to logiczne jest oferowanie ich w dużych, wydajnych opakowaniach.

Elastyczność pakowania wpływa również korzystnie na naszą współpracę z rolnikami, którzy pracują przy użyciu najprostszych środków i często nie są w stanie wyprodukować małych opakowań.

Ważne jest dla nas, aby na pierwszym planie znajdował się produkt, a nie kolorowe opakowania. W końcu zawartość jest tym, co Cię najbardziej interesuje. Duże opakowania mają również tę zaletę, że przyczyniają się do generowania mniejszej ilości odpadów opakowaniowych, a do tego redukują ilość pracy potrzebnej do ich wypełniania. Takie opakowania idealnie nadają się do sprzedaży online, ponieważ mogą być dostarczone bezpośrednio do klienta.

4. Uczciwe ceny

Wizja KoRo może funkcjonować tylko wtedy, gdy oszczędności wynikającej z powyższych zasad przekładają się na korzyści dla naszych klientów. Jakość musi być przystępna cenowo.

Wszyscy jesteśmy świadomi tego jak łatwo i szybko można porównać produkty u różnych dostawców. Dlatego celem KoRo jest oferowanie uczciwego stosunku cen do wydajności naszych produktów. Każdy konsument powinien móc na nas polegać i mieć pewność, że zajmiemy się porównaniem cen, tak aby on sam nie musiał tego robić, a jednocześnie nie miał wątpliwości co do tego czy wybrał najlepszą możliwą opcję.

5. Przejrzystość i otwarta komunikacja

Wymagania dotyczące dobrej jakościowo żywności rosną coraz bardziej. Z tego powodu postawiliśmy sobie za cel otwarte komunikowanie szczegółowych informacji o produktach, takich jak cena i jej rozwój, skład oraz właściwości, po to, aby, każdy mógł sam wyrobić sobie zdanie na temat danego produktu.

Ważne jest, aby zrozumieć, dlaczego produkty podlegają wahaniom cenowym. W tym celu dla każdego produktu stworzyliśmy osobny wykres rozwoju cen, który otwarcie komunikuje przyczyny jej zmian. Ponadto publikujemy też analizy pozostałości dla wszystkich naszych produktów, po to, aby dowieść, że spełniamy niezbędne europejskie wymogi, oraz że nasze produkty nadają się do sprzedaży.