🚨Uwaga: kończymy działalność w Polsce. 26 kwietnia to ostatni dzień na składanie zamówień! Po tym terminie kontakt z obsługą klienta będzie oczywiście wciąż możliwy.🚨

Centrum pomocy

W tej sekcji postaramy się odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.

Mój kod rabatowy nie działa

Generalnie oferujemy tylko kody rabatowe w wysokości 5%. Kody z wyższymi zniżkami zazwyczaj nie są przez nas generowane. Jeśli jesteś szczęśliwym posiadaczem kodu rabatowego, zwróć uwagę na datę wygaśnięcia. Możesz wykorzystać tylko jeden kod rabatowy lub voucher na jedno zamówienie.

Czy mogę podać inny adres dostawy?

Tak, jest to możliwe podczas procesu składania zamówienia w zakładce "Zmiana adresu dostawy". Jeśli złożyłeś już zamówienie, adres dostawy może zostać zmieniony, dopóki przesyłka jest "W trakcie realizacji". Przy statusie "W wysyłce" zmiana nie jest już możliwa.

Anuluj zamówienie

Jeśli chcesz anulować swoje zamówienie, możesz to zrobić tutaj:

Która metoda płatności jest najszybsza?

Paypal, Przelewy24 i karta to najszybsze sposoby na opłacenie zamówień, dzięki którym szybko możemy zweryfikować płatność i zacząć realizować zamówienie.

Złożyłem(-am) więcej niż jedno zamówienie. Czy można je połączyć?

Niestety nie ma takiej możliwości, ponieważ proces realizacji zamówień jest w pełni zautomatyzowany.

Jaki jest okres trwałości suszonych owoców i orzechów?

Ogólnie rzecz biorąc, wszystkie orzechy i suszone owoce mają okres przydatności do spożycia wynoszący do dziewięciu miesięcy. Produkty w postaci proszku mają zwykle okres przydatności do spożycia wynoszący 1-2 lata. Na opakowaniach znajdują się również odpowiednie daty przydatności do spożycia. Produkty należy przechowywać w chłodnym i suchym miejscu, aby wydłużyć ich okres przydatności do spożycia. Produkty powinny być przechowywane w dobrze zamknięte i chronione przed źródłami światła.

Otrzymałem(-am) niewłaściwy produkt/paczkę, brakuje jednego produktu.

Nawet przyj dobrej i sprawnej logistyce, mogą zdarzyć się błędy. Jeśli nie otrzymałeś wszystkich produktów lub dostarczono niewłaściwe produkty, prosimy o poinformowanie nas o tym, abyśmy jak najszybciej mogli rozwiązać problem.

Czy Wasze produkty to surowa żywność?

Nie możemy zagwarantować jakości surowej żywności dla naszych towarów. Towar jest suszony na słońcu lub w tunelu suszarniczym (piecu) do pożądanej wilgotności resztkowej. Temperatury podczas suszenia na słońcu często przekraczają 40 °C w cieniu. Można przyjąć, że towar schnie w temperaturze ok. 60°C na słońcu. Średnie temperatury 60°C panują również w tunelu suszarniczym. Niektóre gatunki orzechów są dodatkowo przetrzymywane nad gorącą wodą w celu przygotowania do rozdrobnienia.

Dlaczego w paczce znajduje się tak dużo dodatkowego papieru?

Kiedyś staraliśmy się używać jak najmniej dodatkowego papieru przy pakowaniu. Jednak niestety dość często dochodziło do uszkodzeń transportowych, zwłaszcza szklanych opakowań. Aby zaoszczędzić czas, stres i powtórne dostawy, zdecydowaliśmy się na stosowanie nieco większej ilość papieru do zabezpieczenia paczek.

Czy mogę dodać kod rabatowy nawet po złożeniu zamówienia?

Nie, nie możesz dodać kodu rabatowego po złożeniu zamówienia. Możesz jednak anulować zamówienie w trakcie jego realizacji, a następnie złożyć je ponownie z wykorzystaniem kodu rabatowego.

Czy wszystkie metody płatności są bezpieczne?

Tak, wszystkie metody płatności są bezpieczne. Każda metoda płatności jest oferowana przez renomowaną firmę, posiada aprobatę TÜV i jest szyfrowana.

Gdzie mogę sprawdzić ​wartości odżywcze produktów?

Wartości odżywcze poszczególnych produktów można znaleźć w specyfikacji produktu oraz w zakładce opis na stronie produktu.

Czy Wasze produkty są odpowiednie dla alergików?

Nie możemy zagwarantować, że nasze produkty są odpowiednie dla wszystkich osób cierpiących na alergie. W razie wątpliwości co do poszczególnych składników produktu należy zwrócić się do lekarza i zasięgnąć fachowej porady.

Czas dostawy i śledzenie przesyłki

KoRo dostarcza obecnie w całej Europie. Czas i koszty dostawy różnią się w zależności od miejsca zamieszkania. W przypadku dostaw do Polski pobieramy opłatę transportową w wysokości 17,55 zł. W przypadku zamówień za minimum 200 zł wysyłka jest bezpłatna. Twoje zamówienie wysyłamy do Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. DHL dostarcza Twoją paczkę w ciągu 3-5 dni roboczych. Po przekazaniu Twojej paczki do DHL otrzymasz kod śledzenia przesyłki, dzięki któremu w każdej chwili możesz monitorować jej status.

Chcę zareklamować produkt

Bardzo starannie dobieramy produkty, jednak jak oczywiste jest, że gusta są różne, więc może się zdarzyć, że będziesz niezadowolony z niektórych produktów. Ponadto nasz asortyment składa się w dużej mierze z produktów naturalnych, dlatego w pojedynczych przypadkach mogą wystąpić wady pomimo naszego rygorystycznego zarządzania jakością. Prosimy o przesłanie danych zamówienia oraz zdjęcia jako dowodu za pomocą formularza reklamacyjnego. Postaramy się jak najszybciej pomóc.

Zamówiłem(-am) kartę podarunkową, ale jej nie otrzymałem(-am).

Karty podarunkowe wysyłamy wyłącznie w formie cyfrowej na zarejestrowany adres e-mail. Wysyłka nastąpi w krótkim czasie po złożeniu zamówienia. Prosimy o sprawdzanie również folderu spam.

Do jakich krajów KoRo dostarcza towary?

Dostarczamy na terenie Europy, między innymi do Niemiec, Austrii, Francji, Holandii, Finlandii, Włoch i Hiszpanii, a także do Szwajcarii i Wielkiej Brytanii. Pełną listę krajów, do których dostarczamy nasze produkty, znajdziesz tutaj

Czy KoRo oferuje próbki produktów?

Niestety, ze względu na koszty i materiały opakowaniowe nie jesteśmy w stanie zaoferować próbek. Nie możemy robić żadnych wyjątków, ponieważ ze względu na bezpieczeństwo żywności nie wolno ręcznie przepakowywać towarów i wysyłać ich do klientów. Poza tym nasze produkty są tak dobre, że w ogóle nie potrzebujesz próbek.

Zapomniałem(-am) dodać produkt do mojego zamówienia. Czy mogę to zrobić później?

Niestety, nie możemy dodać dodatkowych pozycji do złożonego zamówienia, ponieważ ich przetwarzanie jest w pełni zautomatyzowane. Możesz jednak anulować swoje zamówienie w trakcie jego realizacji, a następnie złożyć je ponownie z wszystkimi produktami, które chcesz zamówić. Można to zrobić tutaj: https://www.koro-shop.pl/cancelOrder.

Chciał(a)bym zwrócić moją paczkę/produkty

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotu, prosimy o przesłanie zapytania za pomocą naszego formularza zwrotów:

Mój słoik z musem nie wydaje charakterystycznego dźwięku przy pierwszym otwarciu i/lub nie ma znaku jakości KoRo (papierowej banderoli) KoRo

Różni producenci produkują nasze musy orzechowe, a każdy z nich stosuje inne metody ich zabezpieczania. Niektóre z naszych słoików z musami dają się łatwiej otworzyć niż zwykle, co może być niepokojące dla konsumenta. Jest to jednak celowe działanie każdej fabryki i nie ma wpływu na higienę czy trwałość produktu. Ponadto nasze znaki jakości są stosowane tylko do części naszych musów w zależności od fabryki.

Metoda płatności Paypal

PayPal to niezwykle wygodna metoda płatności, dzięki której zapłacisz za wszystkie swoje zakupy w Internecie za pomocą kilku kliknięć. 80 % klientów online wybiera właśnie tę metodę, ponieważ jest ona szybka i nieskomplikowana. Po zakończeniu składania zamówienia płatność zatwierdzana jest za pomocą jednego kliknięcia na koncie PayPal. Im szybciej płatność zostanie zrealizowana, tym szybciej otrzymasz swoje produkty. PayPal istnieje już od 10 lat i obecnie używany jest przez ponad 230 milionów ludzi na całym świecie. Jeśli jeszcze nigdy nie korzystałeś z tej usługi, możesz założyć konto w trakcie składania zamówienia. Przy płatności za pomocą PayPal wyślemy Twoje zamówienie tak szybko jak to będzie możliwe.

Ogólne pytania

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego.

Gdzie jest moja paczka / śledzenie przesyłki?

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące przesyłki, prosimy o przesłanie zapytania poprzez poniższy formularz. Czy to w przypadku, gdy kurier nie dostarczył prawidłowo przesyłki, kod śledzenia nie działa lub nie otrzymałeś jeszcze e-maila z kodem śledzenia. Prosimy pamiętać, że przesyłka zostanie wysłana dopiero po otrzymaniu płatności.

Gdzie znajdę pole do wpisania kodu?

Przejdź do ikony koszyka w prawym górnym rogu sklepu. W pojawiającym się oknie znajdziesz pole z napisem "Dodać kupon?''. Kod rabatowy możesz dodać także po kliknięciu ''Edytuj koszyk'', pod listą produktów. Niestety, nie ma możliwości dodania kodu w ostatnim kroku zamówienia. Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz wrócić do koszyka i wprowadzić kod.

Dostępność artykułu

Jeśli pod danym artykułem w sklepie nie jest podana konkretna data, niestety nie możemy podać dokładnych informacji. Od czasu do czasu, w zależności od produktu, mogą wystąpić problemu z dostępnością, między innymi powodu słabych lub sezonowych zbiorów. Zawsze dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie produkty były dostępne w magazynie. Oferujemy Ci możliwość wysłanie powiadomienia e-mailem, gdy tylko towar będzie dostępny w magazynie. Pole do tego celu znajdziesz pod odpowiednimi produktami.

Pytania dotyczące produktu?

Informacje o pochodzeniu, wartościach odżywczych, odmianach, składzie, obróbce, alergenach i wiele innych można znaleźć na stronie danego artykułu. Znajdziesz tam tzw. specyfikację dla prawie wszystkich produktów, która zawiera wiele informacji na ich temat. Jeśli nie możesz znaleźć tam odpowiedzi na swoje pytanie, skorzystaj z jednego z naszych formularzy kontaktowych.

Moja paczka została uszkodzona

Jeśli przesyłka została uszkodzona, tzn. opakowanie jest otwarte lub rozerwane, najlepiej jest wypełnić formularz reklamacyjny, abyśmy jak najszybciej mogli Ci pomóc.

Kiedy proces składania zamówienia zostaje zakończony?

Potwierdzenie zamówienia otrzymasz natychmiast po zakończeniu procesu składania zamówienia.

Karta podarunkowa

Czy posiadasz kartę podarunkową, którą chciałbyś wykorzystać przy składaniu zamówienia? Możesz zrealizować ją w koszyku. Jeśli karta podarunkowa nie pokrywa całej kwoty zamówienia, możesz wybrać jedną z wyżej wymienionych metod płatności, aby zapłacić różnicę. Jeśli na karcie podarunkowej widnieje kwota wyższa niż wartość Twojego aktualnego zamówienia, pozostała kwota oczywiście zostanie zachowana i będziesz mógł wykorzystać ją przy następnych zamówieniach.