🚨Uwaga: kończymy działalność w Polsce. 25 kwietnia to ostatni dzień na składanie zamówień! Po tym terminie kontakt z obsługą klienta będzie oczywiście wciąż możliwy.🚨

Wartości KoRo

KoRo zostało założone w 2014 roku w celu udostępnienia wszystkim wysokiej jakości towarów w uczciwych cenach poprzez pominięcie etapów handlu, wydajne przepływy procesów i duże opakowania o prostym designie. Nasza firma wystartowała z tym pomysłem prawie dziewięć lat temu. Dziś KoRo wyróżnia się na tle konkurencji dzięki dużym, wydajnym opakowaniom, unikalnym produktom, takim jak krem daktylowo-orzechowy, niezwykłym musom orzechowym, szerokiej gamie przekąsek i innym specjalnym produktom, których zwykle nie można znaleźć w konwencjonalnych supermarketach. Naszą wizją jest stanie się numerem jeden wśród internetowych sklepów spożywczych w Europie i ekspansja globalna. Aby to osiągnąć, kierujemy się następującymi wartościami:

Pasja

Nasze serce bije dla pysznego i wysokiej jakości jedzenia! Chcemy dzielić się tą pasją z naszymi klientami i oferować im najlepsze możliwe produkty, które ich zainspirują. Produkty muszą dobrze smakować, być bezpieczne i przekonywać bez wielu dodatków. Właśnie dlatego jakość ma najwyższy priorytet w KoRo. Nasz zespół ds. zaopatrzenia i zarządzania jakością codziennie stosuje tę zasadę do naszych produktów, tworząc w ten sposób rdzeń KoRo: proste, dobre produkty.

Ciekawość

Myślimy o handlu detalicznym w nowy sposób, oferując pyszne i innowacyjne produkty z całego świata oraz przybliżając klientów do producentów i produktów. Chcemy otwierać nowe możliwości, aby zmienić handel spożywczy i zawsze szukamy bardziej zrównoważonych rozwiązań. Naszym głównym celem jest pozyskiwanie wszystkich produktów bez zbędnych pośredników, aby zbliżyć się jak najbardziej do koncepcji handlu bezpośredniego.

Przejrzystość

Chcemy informować klientów o firmie, produktach, cenach i opakowaniach, a tym samym promować przejrzystą komunikację. Ważne jest dla nas zapewnienie realistycznego wglądu w codzienne życie i decyzje firmy handlowej oraz zaoferowanie klientom możliwości podjęcia świadomej decyzji o zakupie i bliższego przyjrzenia się żywności, jej składnikom i pochodzeniu.Dla nas wysyłanie małych paczek przez Internet nie ma większego sensu. Jeśli chodzi o produkty, których i tak regularnie używasz w swojej kuchni, to logiczne jest oferowanie ich w dużych, wydajnych opakowaniach.

Elastyczność pakowania wpływa również korzystnie na naszą współpracę z rolnikami, którzy pracują przy użyciu najprostszych środków i często nie są w stanie wyprodukować małych opakowań.

Ważne jest dla nas, aby na pierwszym planie znajdował się produkt, a nie kolorowe opakowania. W końcu zawartość jest tym, co Cię najbardziej interesuje. Duże opakowania mają również tę zaletę, że przyczyniają się do generowania mniejszej ilości odpadów opakowaniowych, a do tego redukują ilość pracy potrzebnej do ich wypełniania. Takie opakowania idealnie nadają się do sprzedaży online, ponieważ mogą być dostarczone bezpośrednio do klienta.

Integralność

Aby zbudować zaufanie do nas jako firmy, dotrzymujemy słowa. Otwarcie komunikujemy słabości i przekazujemy tylko te wartości, zgodnie z którymi sami działamy - bez przemilczania pewnych kwestii. Przez długi czas dystansowaliśmy się na przykład od kampanii rabatowych, ponieważ naszym celem jest oferowanie klientom stale uczciwych cen. Pozostajemy temu wierni. Jednak dziś musimy przecenić produkty z powodu nadmiaru zapasów. Ta kategoria wyprzedaży lub nasze rabaty na kalendarze adwentowe po Bożym Narodzeniu są nietypowe dla KoRo, ale pomagają przeciwdziałać marnowaniu żywności. Przyznając się do błędów - takich jak zbyt dogmatyczne podejście do rabatów - możemy iść naprzód. Dzięki tej szczerości chcemy mieć trwały wpływ na handel żywnością.

Zrównoważony rozwój

Aby inspirować naszych klientów przez długi czas, chcemy połączyć zrównoważony rozwój ekonomiczny i ekologiczny. W naszym rozumieniu te dwa aspekty są współzależne i ściśle ze sobą powiązane, ponieważ bez zasobów ekonomicznych nie możemy podejmować zrównoważonych działań.